čtvrtek 22. ledna 2015

Trochu jiná únorová soutěž


Vážení a milý, když tu mám ještě pořád tu "zimu", tak o co lepšího soutěžit než o parádní hrneček na čajíček či čokoládku ke zpříjemnění čtení? Tak mě tedy napadlo, že se vám pokusím udělat radost a zasoutěžíme si trochu  jinak. Vzhledem k tomu, že nevím co za knížku by se vám mohlo líbit, vymyslela jsem to následovně. 
U kamaráda doma, vyrábí hrníčky na přání :) Vyberete si obrázek, fotku nápis a oni vám ho vyrobí. No není to fajne? Mít svůj origoš hrníček, se kterým se můžete všude chlubit? Proto jsem pro vás připravila tuto soutěž. 

Pár informací pro začátek:
  • Soutěž bude trvat od 1. února do symbolického 14. února.
  • Výherce bude pouze jeden
  • Soutěže se mohou zúčasnit pouze čtenáři z České republiky (Slovenským čtenářům se velmi omlouvám). 
  • A vaše výhra bude spočívat v tom, že pokud vyhrajete dáte mi vědět co byste si přáli vytisknout na hrneček a já vše zařídím. Myslím, že takhle můžu nadchnout každého z vás.
Pouze ilustrační obrázek jak by váš hrníček mohl vypadat ;)
Přáli byste se mít na hrnečku tohle?

Nebo tohle...

Či dokonce tohle?

Je to jen na vás co si zvolíte ;)
Těšíte se nebo nemáte nějaký dotaz? Zúčastníte se soutěže? Co na to vůbec říkáte? Doufám, že vás soutěž zaujme a zapojí se vás co nejvíc ;)


7 komentářů:

  1. Wow, to vypadá moc dobře ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď :D taky bych s ničím špatným nepřicházela ;)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji :) hlavně aby se to líbilo vám, když jsem to dělala pro vás. Ale já jsem z těch hrnečků taky nadšená :D

      Vymazat