pondělí 19. ledna 2015

Paživřeštění aneb malá zpovědnice za delší dobu!


Moji milí čtenáři, kolem a kolem a od začátku do konce copak je u vás nového? Nějaké nové úchylky :D zvyky, známosti nebo zážitky? Doufám, že se mi něčím pochlubíte. Než se tak stane, aby to bylo fér řeknu vám něco o tom co jsem v poslední době dělala já :).

Někdo si možná všiml, že jsem si v blogování dala deeeelší pauzu. Bylo toho hodně. Ve zkrácené verzi tomu napomohlo více věcí: stěhování, škola, neshody v rodině, rozchod. Takhle to zní až moc melancholiky a rozhodně to nepíšu kvůli tomu abyste mě litovali :). spíše jsem se vám chtěla svěřit a podělit se s vámi o pár věcí.

Milý školní rok, jsem navštěvovala už čtvrtý ročník Střední průmyslové škola stavební v Plzni. Řeknu vám je to něco, napřed nic nic a pak vššš a jste ve čtvrtáku, sedíte nad didaktickým testem z češtiny a nevíte kde jste se tam vůbec vzali. 

Bohužel, já jsem maturitu dělala až na podzim v září. Bylo tam pár okolností, které tomu napomohly, ale musím se přiznat, že určitou vinu jsem na tom měla nejspíš taky. Jak se říká? Vina je na obou stranách. Začátek roku proběhl v poklidu a v prosinci 2013 proběhl náš maturitní ples :). Nevím jak jsem se k tomu vůbec donutila, ale dám vás sem i nějaké ty fotky z našeho maturáčku ;). 

V těsném závěsu po mém maturitním plese, jsem měla zdravotní potíže, nebylo to nic pěkného, ale zas nic závažné takže to dejme stranou. Ovšem byla jsem tak šikovná, že při naších jarních prázdninách v únoru jsem si při boulingu s přáteli přivodila zánět šlach. Na pravé ruce a ano jsem pravačka. Tohle bych nikomu nepřála je to dost nepříjemná záležitost. Drželo se mě to skoro tři měsíce a považuji za svůj úctyhodný výkon, že i se zánětem šlach a rukou v gypsu, jsem zvládla narýsovat praktickou maturitu (ty se na naší škole dělají už před ukončení čtvrtého ročníku, na začátku května). Sice na známky se neptejte :D, ale mam to. I levá ruka umí, když není jiná možnost ;). 

Při zkoušení a vybírání vyhráli prostě tyhle :)

S holkama :) a on něco hezčí a hubenější :D
Při šerpování s paní učitelkou ;)

Ošerpovaná :)
Během mé nepříjemného období již se starou známou dlahou, jsem nemohla psát (jen tou levou, kterou jsem psala pomalu a bylo to jak od prvňáka :D) takže já skoro tři měsíce bez poznámek, jen samé zkoušení, žádné testy, což je pro mě peklo, já když se seknu tak melu pátý přes devátý a to vám učitel zrovna nežere, i když máte nemocnou ruku :D. Vím to na vlastní kůži. 

ani takhle dobře to s tím brčkem nešlo :D
Teď už se dostanu k té maturitě v září... "Milá" paní učitelka mě, ze stavebních výpočtů měla v plánu vyzkoušet na poslední test co jsme před maturitou měli psát. Věděla jsem, že ten den tam nebudu a hlásila jsem to předem. Musela jsem k zubaři na operaci (řezali mi uzdičku mezi zuby a horním rtem) nic hrozné, jenomže jsem nemohla skoro mluvit. Se zašitou pusou a pití vody brčkem, skoro to nejde :D jsem druhý den běžela do školy abych nezameškala

Paní učitelka, která věděla proč jsem ve škole nebyla, mě hned samozřejmě vyzkoušela. Nemůžu říct, že bych látku uměla na výbornou, ale nemyslím, že jsem na tom byla tak hrozně. No paní učitelka vyhodnotila to, že mluvím hrozně a že jí odpovídám špatně tak, že mě nechá dělat reparát v srpnu. Pro mě šok. Nikdy jsem nedělala reparát nebo tak, ale už krátce, popasovala jsem se s tím a dostala nakonec za dva a maturita proběhla v celku taky v pořádku :). Hlásila jsem se i na vysokou na FAV v Plzni, byla jsem přijata, ale na druhé kolo bohužel nebrali, takže když jsem šla k maturitě v září takže pápá ma favi. ;) 

Nu a teď si od září hledám práci. Možná byste se divili, jak je těžké sehnat práci, do které by vás jako dosud nezaměstnaného člo+stního auta dostali. :/ Proto mám teď hodně volného času a snažím se alespoň číst. Během tohoto týdne by mi mělo dorazit asi sedm knížek na recenze SEDM :D. A dále vylepšovat své kulinářské dovednosti ;). Když jsem výše mluvila o těch úchylkách,  zamilovala jsem se do cupcaků :) už jste je někde zkoušeli péct? Já zatím jen párkrát, ale i přesto mě to celkem chytlo.

Mám dále v plánu vám ještě napsat nějaký ten článek o filmech, kině a seriálech tak doufám, že se mi to povede co nejdřív. Přes všechno to jsem prostě zpátky a doufám, že u blogování ještě dlouho zůstanu. Pokud jste došly až sem, máte můj velký obdiv a obrovské díky za to, že jste si o mě něco přečetli. Mám vás ráda :*






3 komentáře: