čtvrtek 25. prosince 2014

Asi jsem se zamilovala :) a co mi nadělil ježíšek...

Milí knihomolové jen na skok, po dlouhém hloubání a bloumání hledání trička The Simpsons pro bratránka jsem narazila je jednu úplně boží věc do které jsem se okamžitě zamilovala a napsala do mého imaginárního deníčku jak by měl vypadat můj milovaná pokoj. No neříkejte mi že knihovna ve stropě prostě není boží... To mě stavební a knihomolské srdíčko zaplesalo :D


A Když už jsme u toho tak Vám tedy řeknu co jsem dostala hezkého od Ježocha ;)
Vemu to z gruntu, Takže jak na obrázku vidíte konečně mám doma Legendu, muhehe, + Fenomén a od kamaráda dostanu i Šampiona. Další (už jsem nestihla vyfotit) krásná Selekce, Labyrint první a druhý díl a 5 díl Pokrevních pout (ani sem to nestihla sčeknout jak se vůbec jmenuje... Stříbrné stíny???) a ještě za penízky co jsem dostala jsem si koupila BZRK a BZRK reloaded. Mírně řečeno mám na delší dobu co dělat :D


A poslední s čím se Vám pochubím je krásnej Andělíček strážníček, bude mi dělat při čtený společnost :)


Pochlubte se! Copak jste dostali do Ježíška vy? :)


2 komentáře: