neděle 7. října 2012

Poraďte prosím...

Nedávno jsem se všimla na blogu Books in Ashes, moc povedeného podzimního vzhledu. Poněvač podzim už začal, tak jsem si řekla, že něco podobného zkusím na zimu ;). Zkusila jsem pár nápadů a od vás bych potřebovala poradit jakou variantu bych měla použít, jaká by se vám tedy líbila ;). Za každý názor nebo kritiku budu moc ráda... Však je to pro vás, a doufám, že se vám to bude líbit :D

Varianta 1



Varianta 2


Budu moc ráda za jakékoliv názory... díky za pomoc ;)


10 komentářů:

  1. Víc se mi líbí asi ta první varianta! =)

    OdpovědětVymazat
  2. mne sa páči tvoj terajší vzhľad =) ale keď si mám vybrať tak variant číslo 2 :) ten prvý mi príde až príliš červeno-zelený a spojenie tých dvoch farieb nemám rada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ;). Já ho nehodlám měnit jako na pořád, ale na vánoce bych chtěla udělat změnu ;)

      Vymazat
  3. Já se přikláním k té druhé variantě.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Rozhodně dvojka..jednička je moc barevná

    OdpovědětVymazat
  5. mne sa viac lúbi 2 obrázok, keď už ideš niečo meniť 8)

    OdpovědětVymazat
  6. Spíš 2. varianta;) název blogu tam tolik nezaniká a není to tak přeplácané barvami=)

    OdpovědětVymazat