čtvrtek 6. září 2012

Moji milý....

Ahojky lidičky. Možná si říkáte, proč je tu na blogu tak mrtvo (za což se moc omlouvám). V poslední době toho na mě bylo moc a vůbec nic nestíhám. Začala škola, do toho jsme se stěhovali, a já jsem ráda, za chvilku času. Začala jsem chodit na brigádu a zrovna včera jsem přišla domů až v deset hodin večer nemluvě o tom, že jsem musela stávat v šest hodin ráno do školy :(. 

Přiznám se že na čtení nemám ani pomyšlení, ale snažím se co mi síly stačí nějak to všechno dohnat. Není divu, mam rozečteného Eldesta a už se nemůžu dočkat až ho přelouskám, protože jsem si v knihovně půjčila Cinder a Tak padne náš svět. Koupila jsem si ještě knihu Past a samozřejmě mám na konci září narozky, takže knihy ještě přibudou. Nevím kde mi z toho hlava stojí, ale snad se mi to povede všechno nějak skloubyt. Vám přeju pevné nervy ve škole a nezoufejte, za deset měsíců sou tu prázdniny ;).





1 komentář:

  1. Už jsem to psala k tvé recenzi Cinder - strašně bych si chtěla knížku přečíst, ale bohužel v naší knihovně při nákupu nových knížek na tuhle asi zapomněli, a peníze momentálně na knížky nemám. :( Platím si tréninky, kterých mám čím dál víc, jenže pak už si nemůžu nic jinačího dovolit. :(
    Ale Tak padne náš svět jsem z knihovny půjčený měla, a i přes pár negativních reakcí musím říct, že si mi to moc líbilo a už se těším na další díl. :)
    (Mimochodem stydím se, ale z Odkazu dračích jezdců jsem četla jen Eragona a to už bude hezkých pár let zpátky. Musím to dohnat. :))

    OdpovědětVymazat