sobota 25. srpna 2012

Krvavá Anča bude v ČR



Jak už jste někdo možná slyšel, u nakladatelství Baronet vyjde velice očekávaná kniha (tedy aspoň pro mne) Anna dressed in blood. Už jsem o tom četla někdy dříve (už netuším kde), ale že kniha vyjde už v lednu jsem s prominutím  opravdu čuměla. A co víc mě překvapilo? Nakladateství se rozhodlo zanechat originální obálku :D. No není to žůžo ;). Když jsem zjistila, že knihu bude vydávat nakladatelství Baronet trochu jsem se obávala toho, co nakonec bude na obalu a hle ono tam zůstane originál. Možná pro někoho už zastaralá informace, ale přesto jsem se svámi musela podělit ;)

8 komentářů:

  1. Jo jo, už aby to bylo .) Jsem fakt šťastná, že baronet zachoval obálku, protože jeho vlastní tvorba mě nějak neoslovuje :) (tedy většinou)

    OdpovědětVymazat
  2. jej super správa,síce annu som čítala v aj :)prečíta si ju rada aj v čj :

    OdpovědětVymazat
  3. jéééé super! :) knížku jsem viděla na goodreads a líbila se mi hlavně obálka :D jsem ráda, že se Baronet rozhodl nechat původní ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný název článku :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. krvavá Anča? to slyším prvně, nicméně to zní velice originálně když se podívám na knížky, které vycházejí dnes.. možná si ji i přečtu :) obálka je vážně moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem jen tak plácla :D. Nevím ještě jak se knížka bude jmenovat, ale určitě by to byl zajímavý název :D :D

      Vymazat
  6. Knížku jsem si vyhlídla už když vyšla v angličtině, takže jsem moc ráda, že se ji rozhodli přeložit do češtiny. :) Čekala bych to spíš od CooBoo, ale to je jedno, hlavně že ji budeme mít. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Na tuhle knihu se moc těším! Už jsem ji četla v angličtině, ale čeština je čeština a užiju si ji víc :) Je skvělé, že ponechají originální obálku, docela mě děsí co by místo toho vymysleli - ale musím říct, že se nakladatelství už trochu s obálkami zlepšily :D

    OdpovědětVymazat