neděle 1. července 2012

Šeptání snů - 2


Tak a máme tu další příspěvek do této rubriky.

Tento sen se mi zdál ze čtvrtka na pátek, zrovna na vysvědčení...

Probudila jsem se uprostřed obrovské místnosti. Všude byli trosky a jen pár živých duší. Měla jsem divný pocit deja vu. Přišlo mi, že tohle už se jednou stalo. Ohlédla jsem se za sebe a viděla mezi troskami nějaké lidi. Chtěla jsem jim pomoct, ale najednou se začala bortit zeď. V puklině se objevili obrovští dinosauři. Blížili se a všichni jsme běželi k vysokým žebřinám abychom si zachráli...


Zazvonil mi budík, ale znovu jsem usnula...

Znova jsem se ocitla uprostřed místnosti, ale zbylo tu jen málo přeživších, kteří se s pochodněmi vlekli někam pryč. Křičela jsem na ně ať na mě počkají a věděla, že mezi nimi je moje láska...


Podruhé mi zazvonil budík, ale já chtěla vědět jak vše dopadne...


Před očima se mi zjevila kniha. Kniha, která asi měla být pokračováním mého životního neštěstí. Seděla jsem ve vlaku a jela domů, i když jsem nevěděla kde to je. Šla jsem po travnaté cestě a doprovázel mě pes mého milovaného přítele, kterého jsem nejspíš ztratila navždy. Najednou jsem slyšela skřípání brzd. Chvíli jsem jen tak nečině stála a po chvíli si uvědomila co se nejspíše stalo. Běžela jsem co nejrychleji abych neztratila to jediné, co mi v  životě zbylo. Nikde jsem pejska nenašla...  


Ani nevíte, jak mi po tomhle snu bylo. Cítila jsem se hrozně zničeně a sama. Dokonce sem bylo hrozně vyčerpaná, i když teoreticky nebylo z čeho. Přišlo mi, že ten sen trval věčně. Většinou mi přijde, že sen netrvá ani pět minut, ale tenhle sen byl nekoneční...

Výklad snáře:
trosky viděti - zarmoucenost, truchlivost
bortící se zeď – máš skrytého nepřítele vedle tebe, kterého odhalíš
dinousaurus – velkolepé setkání
viděti - hodně štěstí v lásce
vlak – využij všeho, co ti život nabízí
míti psa - bohatství




Moje mysl se neurovnala ani tentokrát. Někdy mi vážně vrtá hlavou kam ta moje hlavinka na to chodí. A co vyplývá z mého sníku? Budu hodně smutná a objevím svého nepřítele. S ním nejspíše budu mít to velkolepé setkání a využiji toho, že jsem ho odhalila. Pak vyvrbí se to tak, že se do sebe zamilujeme a on bude bohatý a já se budu mít jako prasátku v žitě. 

Knížku nebo film tomuto podobou se nikde nezaregistrovala, ale jak jsem se zmiňovala, že jsem mi před očima objevovali ty knížky, připadalo mi to, jako by to snad měl být nějaký román či co, protože jen co se knížka ukázala začal další kus snu. Nu uvidíme třeba podle tohohle snu někdy napíšu nějaké drama ;).


2 komentáře:

  1. Pamatuju si, jak se mi jedniu zdálo, že mi umřel kamarád. Nejhorší na tom bylo to, že když jsem se ráno probudila, tak jsme nevěděla, jestli to byl jen sen. Tušení o tom, že to sen byl, jsem měla, ale nebyla jsem si stoprocentně jistá.
    Zatím se mi tohle už nikdy nestalo.

    OdpovědětVymazat
  2. Uf, desivé. Raz sa mi niečo snívalo a to už ani neviem čo, ale zobudila som sa na to, že plačem. Normálne mi tiekli slzy. Nechcela by som znova taký sen. Ale na druhej strane, mne sa často nesníva :)

    OdpovědětVymazat