pondělí 4. června 2012

Trošičku mimo ale... zase tak moc ne

Dneska jsem se po dlouhé době zase odpotácela k holiči aby ze mě udělali člověka. Proč to sem pletu? Počkejte si, nebuďte zvědaví jinak budete brzo staří ;). Protože jsem potřebovala inspiraci co s mojí hlavinkou dubovou udělat, navštívila jsem starého známého strýčka googla. Po delším pátrání jsem na mě usmálo štěstí a já našla něco schůdného. 

Když jsem stránku projížděla dál, našla jsem opravdu zajímavé účesy. A samozřejmě svou myslí, která se toulá někde v budoucnu v rozvalinách Panemu (no jo no Hunger games :D) jsem se zamyslela, jestli za pár let dopadneme jako lidé v Kapitolu. Extravagantní účesy obarvená kůže a další šílenosti. Tyto účesy (viz níže) jsou s vím způsobem umělecké dílo, ale neskončíme za pár let s tímhle na hlavě? Nebudeme se místo soutěžení kdo má větší fáro předhánět kdo má větší háro? Jak si myslíte, že dopadneme v budoucnu my...




(prostě jsem to sem musela dál ;))

3 komentáře:

  1. Podle mě je to asi paruka, ale ani si neumím představit, jak blbě by se to dávalo dolů, kdyby to bylo na pravých vlasech :-D.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to dost možné, že je to paruka, ale vypadá to dost opravdově. Neumím si představit, že bych s tímhle někde chodila :D

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně o tom jsem taky přemýšlela. Hunger games jsou až krutě pravdivé. ;)

    OdpovědětVymazat