pátek 1. června 2012

Šeptání snů - 1


Tak tady je slibovaný příspěvek, který jsem tento týden slibovala. Budu ho zveřejňovat vždy jednou za měsíc prvního, protože si chci nechat trochu toho čas na nějaký ten šťavnatý sníček. No uvidíme jak se mi bude dařit. Pomocí Šeptání snů, bych se vám chtěla vyzpovídat z nočních můr, zvláštních fantasmogorických představ a možná i nějaké té inflagranti scény.

Tento sen jsem se mi zdál asi tak před dvěma měsíci...

Sedím v autě a jedu po silnici. Auto řídí můj sedmnáctiletý přítel. Všude je tma a já se začínám bát. Ani lampy na silnici nesvítí. Ulice jsou liduprázdné a nikde ani živá duše. Alespoň jsem si to myslela. Vjíždíme na křižovatku se zapnutými reflektory a všude okolo nás jezdí auta. Mají zhasnutá světla a já se bojím, že do nich narazíme. Najednou cítím, že jsem něco přejeli. Zastavujeme u chodníku a z našeho auto najednou vystupuje sedm nebo osm lidí. Stojíme blízko velkého domu. Jdu na chodník a na druhé straně jeho okraje, zem klesá a je poseta trávou. Sejdu ten malý kopeček a vidím něco na zemi. Přijdu k tomu a zvednu to. Je to oválný kus kůže, který byl nejspíš odňat někomu z hlavy, protože na něj jsou dlouhé černé vlasy. Okus dál leží na zemi kotník a já se nechápavě koukám po ostatních a tápu co se děje. Přichází stará žena a ukazuje na kopec, který je nedaleko. "Tato žena tu zemřela. Běžte tam na ten kopec a vezměte si své bubny. Uctěte její památku tímto vaším pubertálním způsobem" řekla žena a já se probudila.

Říkáte si cože? A co tohle má být? To samé jsem si říkala, když jsem se ráno probudila.  

Tento sen nebyl zvláštní jenom svým obsahem, ale také mi přišel neuvěřitelně skutečný. Možná proto jsem si ho pamatovala když jsem se vzbudila což se mi nestává zase tak často. Musela jsem na tento sen myslet celý den, už jenom proto, že jsem nechápala proč se mi vůbec něco takového zdálo. Ale to kdybych věděla...


Výklad snáře:
Jedoucí auto - neštěstí jisté
Autonehoda - finanční ztráta
Být ve tmě s mnoha lidmi - ohlašuje protistátní spiknutí
Hlava s černými vlasy - dlouhé živobytí
Dáma (žena) - mrzutost

Tak vážně nevím co si o tom mám myslet. Snad jen to, že uspořádám protistátní spiknutí nespíš proti vládě, nepovede se mi to a přijdu o svůj všechen majetek, budu hodně naštvaná, ale budu žít hodně dlouho. Tak co se člověk všechno nedozví, že...

Zkoušel jsem najít knihu, kde by něco podobného bylo, ale nic sem nenašla, ale že by se z toho dala nějaká stvořit? No to celkem pochybuji. 
Tak teda nevím jak ta moje hlavinka na něco takového přišla... 


2 komentáře:

  1. 8DDD tak to je sila toto 8DDD
    mne to pripomína knihu Škaredí...ešte som ju nečítala, ale z anotácie a recenzií viem, že sa tam preoperujú ľudia, tak možno to roztrhanie tiel máš odtiaľ 8D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo to jsem nečetla, ale je to možný. Jednou se mi i zdál jeden díl Harryho Pottra a to jsem ten díl nečetla a ještě ho ani nedávali v kině. Byl celkem šok, když jsem pak viděla, že ve filmu je prakticky to samé jako se mi zdálo... No jo no sny

    OdpovědětVymazat