neděle 17. června 2012

Posuď knihu podle obalu - 16




Toto meme je pořádané každou nedělí Siky z Knižního doupěte. Cílem je vybrat si jakoukoliv obálku knihy a popsat, co vás na ní zaujalo,  proč se vám  líbí  nebo nelíbí,
Více informací najdete tady.



Anotace prvního dílu:
Aprilynne Pikeová nadchla svým debutem i slavnou autorku ságy Stmívání Stephenii Meyerovou. Není divu, příběh – originální fantasy s přídechem thrilleru a horroru, ale i s prvky love story – o dívce se zvláštním jménem Laurel se čte doslova jedním dechem. Patnáctiletá hrdinka jde poprvé do školy (předtím ji učila matka) a snaží se přizpůsobit novému prostředí. Brzy najde přítele, který jí podá pomocnou ruku. David se nemusí přemáhat, nová spolužačka je nesmírně krásná, jemná a milá dívka. Vypadá jako víla, říká si David, ale to ještě netuší, že není daleko od pravdy a že jej po boku Laurel čekají pěkně horké chvíle. Bytosti z jiného světa se dostávají mezi lidi a začíná boj na život a na smrt… 


Můj názor:
Pro dnešek jsem se rozhodla PKPO pojmout trošičku jinak. Jak jste si někdo možná všiml dočetla jsem druhý díl série Křídla Kouzlení (recenze ZDE.) Bloumala jsem tedy po dalších dílech této série a nalezla obálky paperbacků (dole) a hardcore (nahoře). Z obou verzí obálek jsem velice spokojená a vůbec nejsem zklamaná z toho že máme obálky podle hardcorů. Jsou to velice zajímavé a originální obálky, které něco malilinko napovídají o příběhu. Přesto se mi o něco málo líbí paperbecková verze. Obálky mi přijdou více takové pohádkové a asi mi k vílímu tématu sedí trochu lépe. Ale jak už jsem psala jsem s našimi obálkami naprosto spokojená. A jaký názor zastáváte vy?

1 komentář: