úterý 22. května 2012

Vyhlášení Májového knižního hopu


Pozdě, ale přece. Nesu vám tady zprávičku o tom kdo vyhrál knížku Krvavou romanci polibek nesmrtelnosti. 
Moc se omlouvám, že to píši pozdě. O víkendu jsem neměla vůbec čas a nák se mi to všechno nakupilo. Nebudu to už udržovat.

Naší výhercem se stává:

Míša

Gratuluju a přeju ať se knížka líbí. E-mail jsem už odeslala, a jestli výherkyně neodpoví do 72 hodin od odeslání e-mailu budu znovu losovat. Přeji krásné slunečné dny plné knih a hodně nervů maturantům!

3 komentáře:

  1. Chtěla bych se jen zeptat, k tobě do soutěže jsem se hlásila pod jménem Míša, ale žádný mail mi nepřišel, tak se chci jen ujistit, zda jsem to já nebo ne =), pro jistotu můj mail je michkasparova@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jednou moc děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, s tímto jménem se vás asi hlásilo hodně. bohužel to byla jiná Míša, tak snad příště
    PS: omlouvám se že píšu až teď mám střevní chřipku a jsem ráda, že jsem ráda :)

    OdpovědětVymazat