úterý 29. května 2012

Šeptání snů


Šeptání snů? Co to může být. Copak sny mohou šeptat? Ne, ale někdy nám mohou nést užitečné zprávy. Jsou to poslové.

Tento nápad jsem dostala už před nějakou tou dobou, ale neměla jsem bohužel čas na to ho uskutečnit. Tato rubrika (nebo meme to ještě nevím) bude jak už název napovídá o snech. Někdo by si mohl říci co mají sny společného s knihami, ale budete se divit je toho hodně. Nemálo spisovatelů přišlo na svá životní díla  pomocí snů. Sny nás inspirují, děsí někdy i uklidňují. Díky nim se můžeme stát čím chceme. Mají totiž magickou schopnost.

Skrz Šeptání snů, bych se s vámi chtěla podělit se svými sny, dojmy z nich a možná, když to bude něco trochu smysluplného, bych se pokusila ve snáři najít jeho význam. Zkusím se vypsat z nočních můr a možná vás pobavit něčím vtipným co se mi ve snu stane. 

Doufám, že mi to pomůže zapamatovat si své sny a možná taky díky nim získám nějakou tu svojí knížečku. Během tohoto týdne bych vám chtěl nějaký ten svůj sen představit, tak se těšte... nebo možná děste.

PS: Doufám, že to nevypadá jako moc velká blbost, ikdyž blbosti já rada :D


2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju, doufám že se to dobře dopadne a bude se vám to líbit. Doufám, že se mi jako na potvoru nebude nic zdát ;)

      Vymazat