sobota 25. února 2012

Remake cover


Tak odhodlala jsem se k dalšímu příspěvku do této rubriky. Myslím, že se mi vyvedl trošičku víc než ten minulý, a taky aby ne seděla jsem nad tím celkem dlouho ;).

Pro tentokrát jsem si vybrala český cover knížky Zrozena o půlnoci. Původní originální obálka je krásná, ale ta česká se podle mě moc nevyvedla. 


Tak a tady je moje pojetí obálka. Celkem se myslím, že se mi to i povedlo. Ale musím si přiznat, že sednout si po pár letech znova k Gimpu je celkem sebevražda. Ze základky jsem toho hodně zapomněla.


Vysvětlivky:
Myslím, že měsíc v pozadí je celkem jasný. Neznámá postava má představovat hlavní hrdinku, tajemnou, krásnou atd. A ty ornamenty okolo se mi prostě líbili.

Na to, že je to druhý příspěvek tak se mi celkem líbí. snad se budu zlepšovat ;)

2 komentáře: