čtvrtek 16. února 2012

In my opinion - dle mého názoru


Tak až sem zase tady a jdu vám představit můj názor, zážitky a mnoho dalších žvástíků.

Je tu únor a únor je měsíc lásky. Před pár dny jsem oslavily Valentýna, někdo možná ne. Na svátek svatého Valentýna jsou všelijaké názory, já osobně nějak moc Valentýna neslavím, ale nic proti němu nemám. Jak říkám, milovat miluju a nepotřebuju si to připomínat. Někdo říká, že je pěkné si připoměnou lásku ke s vím milovaným a jiní zase, že na tomhle svátku vydělávají jen prodejci čokolád a květinářství. A jaký názor máte na Valentýna vlastně Vy?


Jak jsem jistě všichni poznali únor dostál rčení Únor bílý pole sílí - to si tedy zemědělci smlsnou =) . Potkalo nás příjemných až -39 stupňů :D. Člověk si řekne, že jsem se konečně dočkali zimy a že krásně sněží, ale když musíte jít ráno pěšky na vlak není to zrovna eňo ňuňo. Asi to má na svědomí i mojí nachcípanost. Kolem sebe mám kopce kapesníků a už je to opravdu hrůza. Navíc mi zalehlo jedno ucho, takže jsem polohluchá, což opravdu nikomu nedoporučuju. Přijde mi jako bych měla půlku hlavy dutou. Hrůza.

Na co se ale opravdu těším je příští týden. Plzeňákům začínají prázdniny takže aleluja. Ještě nemám nijak naplánované co bych chtěla podniknout, ale určitě si něco přečtu. Zrovna dneska jsem si konečně v knihovně půjčila Hunger games - Arénu smrti. Celkem jsem si oddychla, protože do plánované premiéri prvního dílu jsem si tu knížku prostě chtěla přečíst.


Jsem na sebe celkem zvědavá, protože se budu v následujícím týdnu pokusit upéct klasické české buchty. S mákem, tvarohem a povidly. Jsem zvědavá jak se mi to povede, ještě nikdy jsem je nepekla, tak pak vám dám vědět jak se mi to povedlo ;).


Když už budu mít trochu času, chtěla bych si skouknout nějaký ten seriál. Už jsem začala koukat na Upíří deníky, ale z důvodu nedostatku času jsem viděla asi jen první šest dílů z první série. Kamarádky jsou z toho úplně mimo tak si snad najdu čas abych jich skoukla víc. 

A samozřejmě se budu snažit přivolat léto. Jak? No já vždycky každé léto a zimu měním barvu hlavu. Na zimu mám tmavý melír a na léto světlý, takže doufám, že se to povede a už bude krásně jaro porostou kytičky a vyjde mnoho a mnoho očekávaných knížek...
A jak jste na tom vy? Plánujete něco, čtete něco nového, nebo se vám přihodilo něco trhle úžasného? Pistě, piště, pište ;)




2 komentáře:

  1. Povidlááá :D Jsem zvědavá, co budeš říkat na HG, už aby tu byl film ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo povidla. DOufam, že mi s nima pomůžete :D a na HG sem taky zvědavá

      Vymazat