neděle 1. ledna 2012

Remake cover


Tuto rubriku (původně meme) jsem měla přepravenou už pár těch pátků zpátky, ale nebyl čas tak je tu to až dnes. Remake cover bude nepravidelná rubrika, do které se můžete zapojit i vy. Nepravidelná proto, že je to poměrně náročná, alespoň pro mě.

Princip je jednoduchý. Když se mi nebude líbit nějaký cover knížky, vymyslím si svůj vlastní. Možná si říkáte, že to není až tak těžké, ale pro mě ano. Neznám tolik programů na předělávání fotek a obrázků, ale snad si nějak poradím.

Jako první knížku, jsem si vybrala Temné vize - odhalení. Né že by se mi cover nelíbil, ale...


Tak a tady je předělaný cover. Prosím mějte slitování :(. Já vím není to nic moc, ale pro začátek myslím, že to ujde. Potřebovalo by to pár úprav, jako velikost atd., ale to se snad časem podá. 


Vysvětlivky:
Obrázek použitý v coveru se mi sem velice líbil a proto jsem ho použila. Květina mi přijde celkem vhodná. Černý střed, krvácející kapka a pár okvětních lístků představují, temnotu, která veškeré vize provází (tedy většinou to tak bývá). Písmo je trošičku průsvitné z důvodu trocha toho tajemna.

Doufám, že se Vám aspoň malinko líbí a že mě za něj neukamenujete.





2 komentáře:

  1. Páni, tak to Tě obdivuji, to je strašně náročné, ale myslím, že se Ti to povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :)NO je mi jasný, že na originál to nemá, ale nápad se mi moc líbil a myslím, že když si stáhnu nějaký ty programy jako je gimp a tak to určitě pude líp.

    A Jestli se do toho zapojí i někdo zkušenější než já, určitě z toho vyjde něco opravdu suprového ;)

    OdpovědětVymazat