neděle 1. ledna 2012

Posuď knihu podle obalu - 9


Toto meme je pořádané každou nedělí Syki z Knižního doupěte. Cílem je vybrat si jakoukoliv obálku knihy a popsat, co vás na ní zaujalo,  proč se vám  líbí  nebo nelíbí,...
Více informací najdete tady.





Další knihou tohoto meme je:

Strážkyně brány

Autorem je Michelle Zinková

Kniha vyjde na začátku příštího roku.







Anotace:

Druhý díl série Proroctví sester. Lia Milthorpeová pokračuje v nebezpečném a zoufalém pátrání po způsobu, jakým by zvrátila děsivé proroctví. Její sestra Alice mezitím sbírá síly a učí se temnému umění, aby mohla Liu porazit. Nezastaví se před ničím ve snaze získat její místo v proroctví, které mělo připadnout jí. Lia a Alice vědí, že ve smrtelném boji stojí proti sobě. Netuší, že zrada proti nim postaví i ty, které milují nejvíc.

Můj názor:
Cover prvního dílu se mi líbil asi o něco více. Ani nevím proč. 
Obal této knížky mi trošičku připomíná obálku nějakého časopisu. Přesto je modelka velice hezky upravená a myslím, že i oblečená. Jemný nádech zelené se mi moc líbí a k obálce mi celkem sedí. Možná bych jen trošku zmenšila fond písma. 
Celkem se mi obálka líbí.

Žádné komentáře:

Okomentovat