pondělí 2. ledna 2012

Fallen... Že by film?



S filmy, natočených dle knížek, se v poslední době roztrhl pytel. A je velice pravděpodobné, že i kniha Fallen  od autorky Lauren Kate, bude zfilmovaná.
Zatím jsem nenašla příliš informací, ale zjistila jsem první "adeptku" na roli Luce. Je to osmnáctiletá herečka Hannah Marks. Hrála například ve filmu The Runaways spolu s Dakotou Fanning a Kristen Stewart, dále ve hororu Danika a také ve filmu Bezva vejška. 



Nevím jak vy, ale já si tuhle herečku celkem jako Lucindu dokážu představit. Má krásné dlouhé vlasy - které sice nemá černé, ale k čemu je barva na vlasy ;). Líbí se mi, že herečka není (alespoň pro mě) moc známá. Vždycky když se točí nějaký takovýhle film, jsem radši, když hlavní hrdinka není tolik všem na očích, protože si jí většinou spojuji s ostatními filmy...

 Myslím, že jestli film natočí, máme se na co těšit. Tak co na to říkáte vy? 


2 komentáře:

  1. Taky by se mi tahle herečka líbila jako Lucinda. Někde jsem četla, že by ji měla hrát Miley Cyrus. To jsem se opravdu vyděsila. :D

    OdpovědětVymazat
  2. To by byla fakt hrůza. Miley mi přijde skoro už jako panenka Barbie s tím svým věčným úsměvem a publicitou :)

    OdpovědětVymazat