neděle 18. prosince 2011

Vánoční řetězovka - 4


Toto speciální vánoční meme s názvem Vánoční řetězovka, pořádá Sue. Za úkol je, každou adventní neděli zodpovědět 5 otázek na vánoční téma.

16. Dáváš a dostáváš na Vánoce dárečky?
Dávám i dostávám. A to moc ráda. Myslím, že je moc hezké obdarovat někoho něčím co mu udělá radost.


17. Určitě jste si všimli, že vánoční horečka je už v plném proudu skoro od začátku listopadu. Kupuješ dárečky v předstihu nebo těsně před Vánocemi.
Snažím se je kupovat postupně. Většinu dárku jsem letos měla koupených už v listopadu, ale samozřejmě jsem na někoho buď zapomněla nebo jsem vhodný dárek nenašla. 


18. Jak vypadá váš vánoční stromeček? Máte ho laděný jednobarevně nebo takový mix?
No jak se to tak vezme. Stromeček nemáme jednobarevný, ale máme většinou tak tři barvy. Snažíme se (já) aby to nebyl moc velký chaos a by stromeček lahodil oku :). Už se nemůžu dočkat až ho budu zdobit. 


19. Jaký dáreček nemůže pod stromečkem chybět?
Oblečení. Třeba jenom ponožky. Protože bez ponožek to nejsou vánoce ;)


20. Jaký nejvtipnější dárek jste dostali?
Určitě jsem nějaký dostala, ale vůbec nevím jaký to byl nemůžu si vzpomenout :)


Tímto bych chtěla poděkovat Sue za příležitost, zjistit o sobě i ostatních lidí jak to u nich o vánocích chodí.

Žádné komentáře:

Okomentovat