neděle 11. prosince 2011

Vánoční řetězovka - 3


Toto speciální vánoční meme s názvem Vánoční řetězovka, pořádá Sue. Za úkol je, každou adventní neděli zodpovědět 5 otázek na vánoční téma.


11. Jaká je tvoje nejoblíbenější vánoční kniha?
Popravdě žádná taková není.

12. Jaké je tvoje nejoblíbenější vánoční jídlo?
Nejoblíbenější? To bude asi rybička - kapřík, kuřecí řízek a samozřejmě bramborový salátek :)

13. Co znamenají pro tebe Vánoce?
Znamenají pro mě hodně. Pro mě je to čas klidu, můžu si u nich odpočinout od školy a starostí, dostanu a dám plno krásných dárků a můžu být se svými milovanými. Je to období, bez kterého bych si rok už neuměla ani představit.

14. Dostala jsi někdy dárek, který se ti nelíbil?
Ano. Asi jich bylo trošičku víc, ale snažila jsem se to nedat najevo, protože jsem věděla, že by to tomu člověku ublížilo, protože se tak snažil...

15. Co si představuješ po Duchem Vánoc?
Duch Vánoc? Nevím jestli si mám představit takového malého skřítka, který vše drží pohromadě, nebo prostě tu přátelskou náladu, kterou si každý nese v sobě, když nastanou Vánoce. Ale určitě nějaký existuje :)

Žádné komentáře:

Okomentovat