pátek 9. prosince 2011

Kouzlo pohádek - Popelka


Toto speciální vánoční meme pořádá Siky a Abyss v rámci Mrazivého období.

První pohádkou je:
Popelka

Asi jako každá malá holčička i já jsem znala pohádku o popelce už od malička.

 Odkud pohádku znám?
Nevím to sice přesně, ale počítám, že od maminky :). Jako malá jsem s maminkou spala v ložnice (protože bydlíme sami) a já nedokázala rychle usnout. Chtěla jsem se s maminkou koukat na televizi, ale to jsem samozřejmě nesměla. Proto mi maminka pouštěla starý kazeťák (opravdu na kazety :)) s mnoha a mnoha pohádky ke kterým patřila i Popelka.

Jaké verze znám?
Verzí znám samozřejmě hodně. Například tu jak Popelka dostane od sudičky kočár z dýní a myšky přeměněné v koně a kde má popelka tři nevlastní sestry. Nebo například tu jak král zkouší střevíček každé dívce a její nevlastní sestry si uříznou kus paty aby se jim noha vešla do střevíčku. Nebo například Moderní Popelku... Ale tu nejhezčí jako Popelka dostane tři oříšky prostě nemůžu vynechat :).




Filmová podoba?
Disney určitě vytvořilo plno filmových podob a pohádek, ale já si zrovna nejsem jistá jestli jsem nějakou kreslenou Popelku vůbec viděla. Určitě stojí za skouknutí již zmiňované Moderní popelky Ovšem tu naší Tři Oříšky pro Popelku sleduji každé Vánoce.



Jak ji hodnotím?
Jako malá jsem Popelku měla ráda a mám ji ráda i teď, ale není to moje nejnejnejoblíbenější...



Žádné komentáře:

Okomentovat