pondělí 7. listopadu 2011

Rozbřesk - Breaking Dawn


Tak jsem se vám pokusila najít nějaké novinky. A narazila jsem na velmi očekávaný Rozbřesk (tedy aspoň pro mě :D). Za necelých deset dní nám to vypukne. Až uvidíte liduprázdné ulice, kde jen přes ulici poletují kusy roští, dojde vám, že všechny fanynky sedí s popcornem v kině a slintají nad Jacobem, který se jim pozprostírá přes celé plátno. 




Celou tetralogii jsem četla, ale že bych byla nějaký extra nadšenec, to zase ne. Je pravda, že se už moc těším až film uvidím, protože jsem zvědavá jak režiséři film ztvárnili a jak má kniha daleko k filmu. Zatím předchozí díly byli moc pěkné a celkem se držely knih, za což jsem moc ráda.








Dále je také pro někoho novinkou, že kniha je rozdělena na dva filmy. Zprvu bych řekla, že to nebude moc fungovat, ale po shlédnutí HP rozděleného taktéž do dvou filmů, myslím, že to možná zas tak špatný nápad nebude.

Bohužel druhého dílu se dočkáme až za rok 16. listopadu 2012. Jen doufám, že to bude pěkná třešnička na dortu :).

Smůlu mají však dívky (možná i chlapci) mladší dvanácti let. Ti se na film budou moc kouknout až někde na DVDčku :). Jestli bude film hodně podobný knize a bude trochu "připepřený" nevím, nevím jestli by se hranice neměla posunout na patnáct let. Ale pravda možná je, že by moc fanynek na film už nepřišlo :D.

Tak jsem na to zvědavá a doufám, že příští týden vyrazíme s kamarádkami do kina a já vám o tomhle filmu budu moci více poreferovat. Jestli ho někdo uvidí dřív než já budu ráda, když sem napíšete svoje pocity a názory jak na vás film působil.
Takže přeji hezké koukání...

A tady máte na ochutnání oficiální trailer :)


Žádné komentáře:

Okomentovat