sobota 12. listopadu 2011

Review - Nádherná temnota




Autor - Garciová Kami and Stohlová Margaret

Název - Kronika prokletých zaklínačů -  NÁDHERNÁ TEMNOTA

Díl - 2

Rok - 2011

Počet stran - 474




Hodnocení: 4/5

Anotace:

Lena a Ethan přežili den, kterého se obávali celé měsíce - Leniny šestnácté narozeniny –, ale stálo je to hodně. Po smrti svého strýce, kterou si klade za vinu, je Lena sklíčená a ztracená a Ethan jí zjevně nedokáže nijak pomoci. Dívka se od něj začíná odtahovat a vrhá se po hlavě do nebezpečí, zatímco Ethan, který stále ještě nechápe, co se to s ním o Leniných šestnáctých narozeninách stalo, se pohrouží do studia zaklínačů a do výzkumu, který prováděla jeho matka, aby našel způsob, jak Lenu zachránit, než bude příliš pozdě. Jenže jakmile někdo vstoupí do světa zaklínačů, není cesty zpátky, a některá tajemství, která Ethan odhalí, ohrozí jeho i jeho blízké mnohem víc, než si vůbec dokáže představit.



Moje reakce po dočtení: Tak to chci teda vidět třetí díl...


Kdo přečetl první díl, musí si klást stejnou otázku jako já na začátku této knížky:

Green

Gold



                   
                 OR




Nad touhle otázkou jsem během čtení knížky přemýšlela mnohokrát.
Podle toho co si Lena vytrpěla, nedivila bych ani jedné možnosti, ale během knížky se mi docela zprotivila. Je pravda, že ji umřel milovaný člověk a že to opravdu špatně snášela, ale kdo by na tom byl jinak? Přišlo mi, že si na Ethanovi vylévala zlost a zbytečně na něj vyjížděla a tak. Opravdu se mi v knížce zprotivila...


Postavu kterou jsem si zamilovala v tomto díle, je Link. Líbilo se mi moc jak celou knížku oživoval a dodával jí šťávu. Někdy jsem se opravdu musela smát z čeho všeho se mu podaří udělat vtípek. I ve chvílích kdy by se to nejspíš nejméně hodilo, ale co, je to Link :) I z Ridley se stala zajímavá postava. Proto jsem zvědavá jak se to sním a s Ridley nakonec vyvine. 


Co se mi na knížce nelíbilo, jsou náhody. Když se všichni tři dostali do podsvětí a šly "zemí Oz" jak říkal Ethan, najednou se tam objeví jeho stoletá tetička... To mi přijde opravdu hodně zvláštní. Sice je tam vysvětlené jak se tam dostala a tak, ale stejně se mi to moc nelíbilo.

Jak jsem si stěžovala, že v prvním díle postrádám trošičku akce tak tady jsem se jí dočkala. Nejsou tu jen to láskyplné scény, ale taky něco pořádného. Myslím, že druhý díl se autorkám povedl víc  :)


A jen pro zajímavost jsem našla italský cover pro Nádhernou temnotu. Je opravdu krásný♥

Žádné komentáře:

Okomentovat