neděle 30. října 2011

Posuď knihu podle obalu - 1

Toto meme je pořádané každou neděli Syki u Knižního doupěte. Cílem je vybrat si jakoukoliv obálku knihy a poptsat, co vás na ni zaujalo, proč se vám líbí nebo nelíbí,...
Více informací najdete tady.




Jako první knihu pro toto meme jsem si vybrala:
Čtyři poslední věci

Autor je Paul Hoffman

Kniha již vyšla v tomto roce.




Anotace:
Druhý díl bestsellerové série Levá ruka Boží: Po zradě a nuceném návratu do svatyně vykupitelů se Thomas Cale od lorda vojevůdce dozví, že lidstvo musí být zničeno: je to jediná možnost, jak napravit největší Boží omyl. Cale se se svou rolí levé ruky Boží, anděla smrti, zdánlivě smiřuje. Má na dosah absolutní moc – hrůzyplný náboženský zápal a vojenská síla vykupitelů jsou pro něj zbraní, již ovládá stejně mistrovsky, jako kdysi zacházel s nožem. Apokalypsa je patrně v jeho rukou – Calova duše je však mnohem nepochopitelnější a nevyzpytatelnější, než lze tušit.

Líbí se mi, že obálka zůstala stejná jako originál, protože hodně slibuje.

A jak kniha napovídá, můžeme od ní očekávat něco úplně nového. Nejspíš s náboženskou tématikou.

Proto se mi líbí, jak je postava na obálce situována směrem na střed. Jako střed vesmíru. Postava je také oblečená do černé kápě a drží v ruce meč, což určitě představuje něco tajemného a nebezpečného. Tmavě modrá mi připomíná bouři, která se možná v knize semele. Světlo za mužem mi připomíná svatozář a to už hodně napovídá, že se zatím skrývá něco opravdu velkého...






Žádné komentáře:

Okomentovat