pondělí 31. října 2011

In my opinion - dle mého názoru


Dnes, no ze včerejška na dnešek v noci, jsem hodně přemýšlela. Jako úplný začátečník s "blogařením", jsem hodně projížděla mě známé blogy a hledala inspiraci.

Vždy jsem si myslela, že hodně čtu i že moje tempo (myslím tím za jak dlouho knihu přečtu) je docela slušné. Jenže jak jsem projížděla jiné blogy a četla různé příspěvky říkám si, že v tomhle docela zaostávám.

PROČ???

Myslím že jsem na to možná kápla. Podle mého názoru jsou to v mém případě dva důvody.
1. chodím do školy
2. mám kluka

1. Když, jsem projížděla pár blogu jejích zakladatelky už většinou dostudovaly a chodí normálně do práce (aspoň sem se toho dovtípila). Já chodím do druhého ročníku průmyslovky a není to žádná procházka růžovou zahradou. Ráno jedu do školy vlakem a jede nás celá parta, takže na čtení není čas. Ve škole mám vždy obědovou přestávku a jsem ráda, když si občas ukradnu dvacet minut pro sebe na čtení. A když se dostanu domů v půl páté jsem mrtvá a jdu se učit. Večer mam tak maximálně hodinku na knížku a to toho moc nepřečtu :(


2. A většina mých kamarádek a známých, které hodně čtou jsou většinou svobodné. Ale já mam kluka. Když se naskytne nějaká možnost vidět se v týdnu, hned a ráda ji využiju ♥. No a víkendy... jsem moc ráda, když můžem trávit celý den spolu a koukat na film nebo se bavit. No je to už tak, že mi ta ty knížky nezbude moc času :(.



Ale co budu se snažit dávat co nejvíce příspěvku a recenzí co to pude a doufám, že to snad bude stačit.



PS: Tenhle názor je jen a jen můj. Nikomu ho nenutím a doufám, že ho nebude nikdo moc kritizovat :). Ale určitě si ráda poslechnu vaše názory a nové poznatky... Tak už tu nečučte a koukejte mazat číst :D







Žádné komentáře:

Okomentovat